donderdag 31 december 2015

Overzicht blijmakers in 2015..

Frits, onze kat maakt ons altijd blij dit jaar kwam mijn eerste door mij geillustreerde prentenboek uit 'Wiebel en Kriebel' stiekem toch wel erg trots op * mijn lief, nog altijd de liefste Onze bijzonder leuke vakantie in Italie dit jaar op dat mooie plekje vlakbij Florence * biertjes en wijntjes drinken op leuke plekjes zoals hier op het strand* lekkere ontbijtjes. Het ontbijt vind ik echt een belangrijk moment van de dag, het liefst neem ik er alle tijd van de wereld voor * He Frits weer, gezellig * mijn tekeningen waar ik dit jaar zo fijn mee bezig ben geweest doordat ik een dag minder ben gaan werken en mijn eigen website die ik heb geopend dit jaar www.floortjetekent.nl * sapjes maken, dat doen we eigenlijk iedere ochtend wanneer we moeten werken.Een goed en gezonde start van je dag!

Geen opmerkingen: