zaterdag 9 februari 2013

Zo heb je geen fiets.. zo heb je er twee




koop je een uur geleden een nieuwe fiets, een prachtige spiksplinter nieuwe 
blauwe cruiser, waar je vervolgens vrolijk de sneeuw mee infietst.. 
(wat dan weer iets minder gezellig is, maar dat terzijde)
zie je 20 meter verderop in de straat je oude, een week eerder 'gestolen' blauwe cruiser staan, 
vastgemaakt met een ijzerdraadje om je eigen slot.. 
Blij en met een vertrouwd maar vreemd gevoel het ijzerdraadje losgepeuterd, eigen
slot losgemaakt (gelukkig had ik de sleutel nog in mijn zak) en nog geen 20 meter
verderop weer voor mijn eigen deur gezet. YES!

Van je buren moet je het hebben zal ik maar zeggen :) 
Happy weekend buurtjes, ik stem voor buren-fiets-feest-week!!

3 opmerkingen:

Karoeza zei

Oeps. Das best een beetje lullig. Geen aangifte gedaan? En wat ga je nu met deze twee mooie fietsen doen?

flo zei

Oh wat gemeen dat je buren hem stelen!
Maar mooi dat je hem weer terug hebt!

Liefs flo

Karen zei

Hoi, ik kom hier via via, aangetrokken door je 'fietsberichtje'. Mijn fiets werd afgelopen zomer gestolen. Ik kijk nog steeds met argusogen naar iedere rode fiets, terwijl ik op mijn nieuwe rondrijd... en heb ook nog steeds het sleuteltje van mijn gouwe ouwe in m'n tas zitten... Ik denk alleen niet dat ik er nog op mag hopen dat ik hem nog tegenkom. Misschien moet ik maar een fietsstempel maken als aandenken, net zoals jij een prachtig fietskunstwerk maakte ;)