zaterdag 7 april 2012

Verhuizen

Misschien denken jullie 'wat blogt ze weinig' en dat klopt ook wel,
 want ik zit midden in een verhuizing. Het schilderen is nu achter de rug en 
ik ben vandaag samen met paps&mams bezig geweest met het in elkaar zetten 
van meubels, het uitpakken van dozen, schoonmaken, schoonmaken en nog eens schoonmaken en het op hangen van lampen, plankjes, en accessoires.. (trots!!)
 Ik zie het met de dag mooier worden en ben zo ontzettend blij met mijn nieuwe 
stekkie! Foto's volgen nog. Eerst wat foto's van dingen die mij inspireren..

die kleur van die bloemen vind ik zo mooi!

mooie lekkere grote bank met warm kleedje

Granny's lamp.. zo mooi!

Donna Wilson.. haar kussens maken mij vrolijk :)


die schommelstoel, dat krukje, die kleuren.. wow!

Nog een paar kussens van Donna Wilson. Kennen jullie haar? 
Ze heeft prachtige kussens in haar collectie!

Foto's komen eraan!

4 opmerkingen:

Lies: zei

ohh de salontafel op de tweede foto! Mooi, zo wil ik er wel ééntje.

Smotzy zei

Sterkte en succes nog even. Ben heel benieuwd naar de foto's van het eindresultaat.

Fijne Pasen

Stefanie zei

Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat kopen! Veel plezier alvast. En succes met verhuizen.

Liefs Stefanie

Led strips zei

Ik ben benieuwd naar de foto's, veel succes gewenst!