zaterdag 3 maart 2012

Huis van Belle


Binnenkort ga ik, naast het bloggen op Blogspot, ook iedere week bloggen 
op het huis van Belle. Huis van Belle is een vrolijk online webmagazine 
voor tienermeiden. De site is in de vorm van een huis waarbij in de kamers 
onderwerpen luchtig worden behandeld. Bijvoorbeeld de onderwerpen 
beauty, gewicht en zelfbeeld in de badkamer en mode & trends in de inloopkast 
(hadden we die allemaal maar..zucht) Het is een echte meidensite vol roze 
en het doet mij een beetje denken aan Girlscene. Uiteraard hoop ik dat het net 
zo'n groot succes wordt! 


Ik ga voornamelijk bloggen en illustreren over things-that-make-you-happy,
 herkenbare situates? en Diy (Do-it-yourself) Vind je het leuk eens een kijkje 
te nemen in het Huis van Belle? Kom dan op de housewarming en 
klik ->hier<- Tot straks!

1 opmerking:

Phil zei

wat een leuk platform zeg, gefeliciteerd.
ik ben niet echt de doelgroep, maar ik zal af en toe eens kijken ;)