zaterdag 3 december 2011

Een blije kerst :)


Zo richting de feestdagen krijg ik altijd zin om het hele huis vol te hangen
met lichtjes, kaarsjes en andere glitter versiering. Gewoon omdat het zo'n 
gezellige tijd van het jaar is, ik daar heel blij van word! en je eindelijk een 
goed excuus hebt om je helemaal uit te leven in glitters, versiering en nog 
meer glitters, want voor glitters en versiering geldt..I just can’t get enough! 
Op de blog van weekdaycarnival kwam ik deze mooie 
inspirerende kerst foto's tegen. En ookal ben ik altijd meer
van hoe-meer-kleur-hoe-beter-het-is.. wit kan ik op deze 
manier toch ook wel erg waarderen.


Als je jezelf echt een mooi kerstcadeau wilt geven, neem dan eens 
een kijkje op biscuiteers.com want daar hebben ze echt de mooiste 
koekjes die er maar zijn. Wat dacht je van onderstaande O-zo-vrolijke 
kerstkoekjes in bijpassend blik. Ik zeg WOW! of de adventskalender 
met een koekje voor iedere dag. Kleine waarschuwing: ze zijn niet 
goedkoop. Voor een kerstblik propvol koekjes (dat dan weer wel) 
betaal je maar liefst £38.50

een mooie peperkoek robot. Is weer eens iets anders dan 
een huisje, ook veel lastiger lijkt mij om te maken, maar dat 
terzijde. (Foto van weekdaycarnival)

Wat maakt jouw kerst blij?

1 opmerking:

maarnietvangrijs zei

Oh wat heerlijk die foto's!! Wij houden het hele jaar door van kleur en lichtjes en glitters, dus eigenlijk hoeven we alleen de boom nog maar op te zetten. :-)