zaterdag 2 juli 2011

Happy Hippie!

Niets geeft een groter zomer gevoel dan bloemenjurken, 
flaphoeden, gekleurde armbandjes en sandaaltjes.
Het lijkt wel of deze zomer de Hippie-stijl weer helemaal terug is.
Denk aan Woodstock, vrije liefde, met blote voeten in het gras, 
wapperende lange haren en zwierige rokjes, bij voorkeur 
gecombineerd met bloementop en rinkelende armbanden. 
Peace, love & happiness baby..!

Veren oorbellen te koop voor 4,00 via Froufrou's Hier wil je toch zo een nachtje logeren? 
Afbeelding uit het boek 'gypset Style' van Julia Chaplin  kleurige armbandjes ook uit Gypset Style
  verkleed je lief als hippie  vraag je buurmeisje je te helpen een tent/hut te bouwen in de tuin 
van bloemetjes dekens haarbanden, haarbanden en nog eens..juist haarbanden sandaaltjes 
versiert met kraaltjes Indianentooien zijn cool o.a te koop via RiverIsland
 Vlecht je haar  Spaar de zomer armbandjes van de Etos

7 opmerkingen:

hartje-bloem zei

Leuk dat je er naar vraagt, het is een initiatief van Zilverblauw (http://www.zilverblauw.nl) en de foto's die ik plaats maak ik dan met mijn Holga of Supersampler.

Lomo komt van Lomography en dat is dus fotografie van bijv. een Holga...
Saturday is van het plaatsen elke zaterdag...

Als je mee wilt doen, zou ik onder een van deze blog's een berichtje plaatsen http://www.zilverblauw.nl/tag/lomography/

Ik hoop dat ik je zo genoeg informatie heb gegeven, en ik neem nog even een kijkje op je blog :)

maarnietvangrijs zei

Op en top zomer, super!!

SophieSweetVintage zei

Om vrolijk van te worden :D

Anne zei

de winnares van de winactie staat online!

Corine zei

Helemaal zomers ja...daar wordt een mens vrolijk van :)

Anne zei

Hi,
Ik heb nu dus een winnares voor de winactie. Zou U me misschien naar dit e-mail adres kunnen mailen: annelovees@hotmail.com
want ik heb Uw mail adres niet meer. en kan dus ook op een of andere reden niet meer op mijn andere mail adres. waar U mij toen op had gemailt.

Als U mij dan mailt, dan kan ik U terug mailen met de adres gegevens.

Alvast bedankt.

Lot zei

super leukk.
xx
http://lamiamoltodolcelombrico.blogspot.com/