zondag 19 juni 2011

Festival seizoen

Oke, misschien niet echt een al te goede dag om erover te beginnen..
(dit weekend zijn er namelijk door het hele land een aantal afgelast) 
maar het festival seizoen is toch echt aangebroken, we kunnen er 
niet meer omheen.
Regen of geen regen, wind, onweer of zon
op naar een festival en dansen in je
uhm.. nachtjapon?
(sorry, ik ben geen al te goede dichter)


Voor alle mensen die nog geen outfit hebben
(waaronder ik) doe hieronder alvast wat inspiratie op



Naar welke festivals ga jij deze zomer?
en wat doe je aan?

7 opmerkingen:

Noëmi zei

Ik ging naar Pinkpop en ik ga naar pukkelpop, lokerse feesten, linkerwoofer en wat er nog op mij zal afkomen.
Boyfriendjeansshorten en strapless kleedjes zijn mijn outfits voor deze zomer...

~*~ saskia ~*~ zei

Bring on the Sun!!

Een gezellige zondagavond, Floortje. Genieten van de regen op de ruiten ..

en ja, de foto's op mijn blog heb ik allemaal zelf gemaakt.
Liefs xxxx

Helmi zei

Waar ik naar toe ga weet ik nog niet en wat ik dan aandoe weet ik zeker nog niet. Veel succes met je studie.
grt, Helmi

Suus Geniet zei

Naar de parade natuurlijk! En hopelijk op teenslippers in een zomers jurkje met in mijn tas een meegesmokkelde fles rose.

Marjolein zei

ik ga eigenlijk helemaal niet naar een festival.. wel leuke outfits! x

Jet♥ zei

Ja ik vind wreck this journal echt super maar ik ben altijd een beetje te perfectionistisch om er mee verder gaan bang dat ik hem verpest terwijl dat juist moet hihi!

Close Up! zei

I realyy loved the first dress!