zaterdag 7 mei 2011

hier word ik blij van!

Woensdag 29 september 2010 melde ik mij voor het eerst aan op Blogspot
en schreef vol enthousiasme, met maar 1 volger in de pocket, 
mijn eerste bericht: waar ik blij van word
Nu, ruim 8 maanden verder, 139 volgers verder en 8,403 pageviews verder,
is het enthousiasme er alleen nog maar sterker op geworden. Dit is
iets waar ik veel eerder aan had moeten beginnen en ik kan nu met
zekerheid zeggen dat 'waar ik blij van word' bloggen is..!
Mijn creativiteit kwijt, schrijven en tekenen over dingen die mij inspireren,
jullie lieve reacties lezen, foto's bewerken en delen met 
iedereen die er net als ik blij van wordt...


Inmiddels vind ik het ook wel tijd worden voor een nieuwe look
voor mijn blog. Iets waarin nog duidelijker, beter en mooier naar
voren komt wie ik ben en wat ik maak. 
Een tijdje terug kwam ik in contact met Danielle van little DNLL
zij had een aantal mooie headers geplaatst en daarom vroeg ik haar
of ze er eentje voor mijn blog wilde maken.  En zo gezegd zo gedaan
ik kieperde vervolgens een vrachtwagen aan ideeen en plaatjes op haar bureau
en zij kreeg de moeilijke taak met al deze ideeen een geheel te maken
met ook nog eens een heel mooi resultaat al zeg ik het zelf..


Wat vinden jullie van mijn nieuwe look?




7 opmerkingen:

100%HEPPIE zei

Helemaal leuk ! Het enthousiasme spat ervan af ! Vooral het poppetje in het kopje thee vind ik leuk gevonden.

Linda zei

Leuk!! Echt een super vrolijke en blije banner. Past helemaal bij je blog!

Suus Geniet zei

Inderdaad om blij van te worden!

Jacq. zei

Hele mooie header!

Elle zei

Hi Floortje!
Leuk dat je 'm hebt geplaatst! Ik heb je net nog even gemaild :)
En leuk dat je genoemd hebt ^_^

Judith zei

Ik vind hem leuk:-)

soraya zei

Echt een prachtige 'header'!