woensdag 22 december 2010

Vakantie tip

Ook een leuke tip is om eens een kijkje te nemen op de my milk toof blog.
Deze blog is namelijk zo schattig en zo leuk bedacht. 
Wanneer je een kijkje neemt weet je meteen wat ik bedoel!

Bedenkster en maakster van My Milk Toof is Inhae Lee, die ongeveer 
2 jaar geleden begon met het schrijven van de avonturen van Lardee en ickle..
  2 lieve melktandjes! Ze maakt de figuurtjes van klei, beschildert ze, 
bedenkt de avonturen die ze beleven en fotografeert. Dit levert 
mooie avonturen op..

"Whoah, these are for us!"
"Mine's really heavy. I wonder what it is?"
"Just a little peek..."
"Ohhh! I think I know! ...Oh man!"
"Okay, now for some damage control."
"It's like it never happened."
"Hey Lardee, can you guess what you..."
"LARDEE!!!"

Beleef hun avonturen op http://www.mymilktoof.blogspot.com/

2 opmerkingen:

Liefgeval zei

Hoi Floortje,
Ik kwam via via op je blog en ik wilde even zeggen dat ik het hier erg schattig vind :)! Ook leuk om iemand van mijn leeftijd in blogland te vinden, woei!
Liefs Nikki

Jessi zei

Ik ken ze al een tijdje en hou er echt van!