maandag 22 november 2010

Color my world

Wanneer ik vrolijk wil worden ga ik altijd even naar de blog 
van Color Me KatieDit creatieve talent heeft een blog vol inspiratie, 
vrolijkheid en prachtige foto's die ik graag met jullie wil delen...

 Keer op keer beplakt ze haar muren met van alles en nog wat
Zoals deze vrolijke en o-zo-irritante vogeltjes..
                              
zoals hier de regendruppels van gekleurd papier..
 Of gekleurde bellenblaas..
Overtuigd of niet..neem een kijkje op haar blog

4 opmerkingen:

Linda zei

Prachtig! Wat een mooie vrolijke kleuren en leuke ideeen.

Manon zei

Ik vind haar blog ook geweldig. (:

Jet♥ zei

hihi dankje,
wauwe de jouwe is pas vet =)
oehh dat heb ik ook een keer gedaan;
http://ddeliciouss.blogspot.com/2010/05/hearts-and-rain-pictures.html
wat een leuke poppetjes teken jij =)

Miki zei

I love, love, love Katie! She's an amzing photographer and so inspiring! :)